anna <3 klas

hejhej!
idag åkte jag, filippa och rebecka till gamla stan efter skolan där vi köpte glass och sen för att vara lite egna satt vi på kajen och åt. Filippa åt bara en pytteglass med två kulor medan jag och rebb hade tre. Sen åt jag faktiskt mest för jag hade i en våffla och rebecka hade bara bägare. Sen blev rebecka och filippa jätteavis på mig när glasskillen gav mig min glass och sa; 'en glass till en prinsessa'. SUCKERS.

JAG ÄLSKAR MIN MOPED. Han heter Klas Bang. Jag gillade namnet klas och katti hade nån snubbe från Anna Pihl som heter Klas Bang så Klas Bang blev det. Till vardags får han heta Klas eller Klasse. Jag åkte till skolan idag och till träningen igår och det är så himla kul! Imorrn ska jag ta mig till en riktig utmaning, ska åka hem till katti. sen ska vi vara där och sen går vi nog till fregatt för att sen sova hos katti.

pusshej

anna

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-04-30 @ 09:59:55
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0