beautiful day

måste skriva lite även fast jag inte skulle. ;D Igår var det uppstigning 10 i 6, wohlfarts hämtade mig 40 minuter senare och vi åkte till nyköping på fotbollsturnering. Rebecka har ju fått en så kallad ligamentskada i foten och hoppade runt på kryckor så hon kunde inte spela. Det kanske var därför det inte gick så bra ;) det gjorde ändå inte så mycket för vi var ute på landet bland skog och åkrar, det var varmt och soligt och vi hade kul ändå! Jag och sofia tog lite sommarmysiga kort.  När jag kom hem vid fyra efter att redan ha spelat tre stycken matcher träffade jag filippa och lilla olivia i orminge där vi köpte godis. jag bar olivias ryggsäck och kände mig riktigt tuff. sen åt vi pizza hos filippa och spelade poker med hennes familj, jag var grym!


image188image189image190image191image192

//anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0