:D

jag klarade provet! tyckte att det var ganska svårt i början men när man fattade frågorna så gick det bra. Det var jättepinsamt när man skulle köra för alla typ kollade och jag råkade köra när jag skulle bromsa och sånt. Det läskiga var att jag inte kände nån som skulle gå den kursen och jag är ju så himlans oscocial. I början trodde jag att jag skulle vara ensam tjej med typ tio killar och det kändes faktiskt inte så jättekul. sen kom det iallafall fyra tjejer till och en av dom var mycket treflig så jag umgicks med henne under dagen. Hon bodde så långt bort som i bromma. Det känns så konstigt när man säger hej då och vet att man nog aldrig kommer att träffa den igen, vet aldrig vad jag ska säga. 'hej då, vi ses' funkar ju inte direkt, så det blir typ ' hej då, lycka till med mopedkörandet'.

Nu har jag iallafall ätit grillat med min lilla familj och ska strax ut med rocky. imorn är det tyvärr städning med laget som står på schemat. det är då själva städningen som inte är särskilt kul. vi ska städa i nyckelviken och förhoppningsvis är det inte så mycket skräp där.

hejdå, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0