+

Bara för att det var en rolig lista, som inte funkade igår och dhittad i Bellisch Blogg.

Är sötast:  Så svårt... Killarna Joel     Tjejer, Tess
Är sämst på matte: Haha, typ Tess, Ebba, Tbiaz :D
Är de flesta lärarnas favoritelev: Joel, Viktor
Är bäst på musik: Joel, Backmann, tyyp
Verkar vara i trotsåldern: Viktor!!!!!!!!!
Ser ut att vara mest deprimerad: Ebba, älskar dig <3
Har roligast röst: Viktor
Har snyggast klädstil: Matilda
Känner du minst: Jennifer, Lukas, Frida typ
Är omtänksammast: typ ingeen, kanske matilda
Önskar du att du kände bättre och kunde umgås med mer: ingen
Har betytt mycket för dig: Tess, någon till kanske? (a)
Saknar du att umgås med: ingen
Verkar vara mest bortskämd: Matilda eller Tess
Är mest irriterande: Killarna överhuvudtaget
Är roligast: haha, ingeeen. Eller det är olika
Är mest berusad: Typ jag själv :D
Borde bli pilot: Rasmus
Skrattar mest: jag, haha eller många
Uppskattar du: Alla som gör mig glad :)
Gör ofta din skoldag värre: hehe, hemlis
Är sportigast: Fotbollsspelarna
Är lite borta: jag :D
Hade du velat byta liv med för en dag: någon av killarna
Spelar fotboll: Joel, Rasmus, Viktor
Spelar trummor: Axel

roligt. Jag har pluggat i en evighet och har faktiskt haft utv. samtal idag. Det gick väldigt bra, inte som väntat. Agge var mycket nöjd. Jag hatar Ben, han är inget för mig längre. Det kommer ändå aldrig bli något så, och så har vi inget gemensamt. Suck

Kommentarer
Postat av: viktor

trotsåldern? det tycker du :P jag håller med om att jag har lite rolig röst, haha

2008-04-21 @ 16:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0