helgen som varit

Shit, helgen har varit rolig. Är bajstrött just nu.

I fredags var jag tvungen att vara hemma och umgås med släkt. Jobbade på lördagen till drygt kvart i 5. Åkte hem till Tess. Sen drog vi tiill Dennis på "partajj". Wille hade suttit på toaletten i 45 minuter. Eftersom dörren hade gått i baklås. Haha, kul var det. Men efter ett tag kom Dennis morfar. Då kom han ut. Jag trodde han hade dött där inne. Det var ju så tyst. Sen drog vi hem till Rasmus, han hämtade kläder. Och sen till Tess. Vi somnade lite efter 2. Sen vaknade vi 20 över 6. Jag gick upp och gjorde plättar med Tess lillasyster. Mysigt oh gott. Och föresten ringde vi och väkte dennis lite för tidigt kanske. Haha, han kom tio i 10 och då gick vi upp på himlaberget. Lekte llite. Sen satt vi vid Tess båt nästan hela eftermiddagen. Vissa brände sig, haha. Sen på kvällen, gick några av oss på bio. Såg 21, bra faktiskt.

Sen så var jag i skolan idag och så. Det var tråkigt. Jag ville gå hem på grund av en sak på lunchen. Men Anna tvingade mig att vara kvar. Vi fick sluta tidigare idag också, en lektion.


Jag kräver bara att du är du. Jag vill kunna lita på dig

/f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0