imorrn fyller jag år och rebecka är en skvallerbytta

jag har skrubbsår på knäna. jag ramlade, eller en viss sofia borg knuffade mig. sen fick jag inte gå och skölja så när vi spelade rann det blod på mina ben. myyyysigt värre. imorrn är det ju som jag sagt många gånger min födelsedag. jag har sagt att jag vill ha frukost på sängen och till mina väninnor har jag sagt att jag vill ha 15 ljus i något som jag kan blåsa ut. vi ska typ hem till katti imorrn och sen blir det släktparty på kvällen. det blir mormor, farmor och janne (farmors typ kille). det kommer bli sånt otroligt drag, det känner jag på mig!

image210
finfin liten "sjö" vi har här i skogen. träsk kanske man ska säga.

god natt mina sköna bönor

anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0