is it me?

haha, hittade en sida på internet och hittade då hur en typisk oxe är. Om ni inte har fattat det så är jag född i oxens stjärntecken. Här är då beskrivningen;

Oxar är av den starka tystlåtna sorten. Gillar resor och god mat. Har sunt bondförnuft och är extremt lojal. Ogillar förändringar av alla sorter. Är fortfarande sur över att Nils-Petter Sundgren inte längre leder filmkrönikan. Gillar att samla saker, gärna gamla saker som påminner dem om hur saker skall vara egentligen.

 

finfint, kan det stämma? Är jag verkligen en sån där nostalgi-typ.
Nu menar jag inte att jag tror så mycket på sånt men det är ju alltid kul att se efter. :D

//Anna

du kan förresten hitta det på afrodite.nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0