life will smile for you

finfina grejor;

1. fotbolls match
2. skoköp med filippa. ta 3 betala för 2. köpte två par skor för totalt 332 kronor. filippa köpte ett par för 166. dom skulle ha kostat 250 styck.
3. jag kan nu köra moped! mitt kort har kommit.
4. vi förlorade inte mot saltis
5. jag råkade heelt olyckligtvis kroka i en av saltisspelarna så att hon ramlande och sen verkade ha aningens ont i knät. hon haltade runt och sa "jag ska spela, det ska funka. det måste det göra nån gång". väldigt roande, hon är stöddig som bara den. tyvärr är hon faktiskt bra också.
6. sen fällde jag henne igen
7. jag och katti tittade på the notbook. den var väldigt bra.
8. imorrn ska jag sova ut ordentligt.

mindre bra saker;

1. jag gjorde av med 600 kronor idag. som tur är var det mycket födelsedagspengar.
2. jag suger på att köra moped.
3. vi vann inte mot saltis.
4. jag har skavsår på lilltårna, ont av stämpling i foten, liiitet skrapsår på knät men det gör ont när jag böjer det + att jag fick jätteont 'inuti' knät under matchen.
5. jag sög som topp.
6. rebecka kunde inte se film för hon har samling halv 8 till match imorrn.
7. jag kommer inte kunna sova länge imorrn. min sovrytm säger att jag ska vakna tidigt.


nu ska jag sussa. natti natti


anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0