my god

har tittat på grey's anatomy, riktigt sorgligt måste jag säga.
Efter grey's är det nu "sverige pussas och kramas" som jag tycker hittills är skitskoj!
Johan glans är en ensam kille utan kompisar som bor i världens tristaste lägenhet och snor folks konsumvagnar för att kunna starta en konversation.
Björn Gustafsson har blivit dumpad av sin tjej för en grek vid namn sandro. Han påstår att det är det bästa som har hänt honom för nu är han fri och "living the dreeeeam, WOOOOOHOOOOOOO". Hahahhahah.
Han berättar att han kan göra grejer han inte kunde innan hans tjej stack, nu kan han göra starka blandingar! Av typ kryddor, sen snuddar han den med tungan och håller på att dö för att den är så stark.
Det kommer säkert upp på youtube direkt. Jag tycker det är så irriterande med människor som bara tittar på klipp med han på youtube. vet inte varför men det stör mig.

//anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0