paus från tv-tittandet

jag håller på att fixa väggen i mitt rum! ska sätta upp foton i ramar och sånt där. Hittills har jag en bild på rocky, en bild på mig och rocky och en från när vi var i venedig. som jag sa till katti, om man ska upp på väggen får man göra nåt bra. typ rädda mig ur en eldsvåda eller baka en kladdkaka eller så. hon gav mig en massa orsaker till varför hon skulle få åka upp där. Hon gav en massa anledningar till varför hon ska få åka upp där. Hon sa att hon är snäll, lojal, min bästa vän och en massa sånt som jag håller med om. Fast jag sa det, jag är fortfarande lite skeptisk. :D

KÄRLEK TILL PARLAMENTET, mest till johan glans. synd att dom inte körde tips från coachen med honom.

anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0