trallala

städning i nyckelviken idag. själva städningen är ju inte världens roligaste men med laget, en massa sol och korvgrillning blev det skoj. Grisarna var smällfeta och luktade inte direkt hallontårta men alla som gick till fåren funderade nog på att kidnappa ett lamm. Jag kom hem runt halv två skulle jag tro och har vart ute på baksidan sen dess och brottats med rocky. det slutar alltid med att jag brottar ner honom och får sen klia honom på magen. då blir han väldigt glad. han tyckte att min ballong var väldigt läskig, först så smög han på den och så fort den blåste iväg lite hoppade han upp i luften, så läskig var den.

image202image203image204image205image206image207image208

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0