möjamöjamöja

jag har varit en arbetande människa i två veckor och väntar förväntansfullt på att pengarna ska trilla in på kontot. Tills vidare får jag väl leva på mina drickspengar, hela 1337 kr har jag tjänat ihop. Nu när jag skriver ser jag också det lustiga i det.

Jag har förutom att jobbat inte gjort så mycket. Har inte haft så mycket tid. Jag har iallafall badat, inte solat, cyklat på min älskade cykel från 50-talet, spelat fotboll med min käre (läs: jobbiga) bror och även med min femåriga kusin. Inte så lyckat faktiskt. Jag har åkt båt, ätit glass och varit nära att åka på en grynna med båten när Victor körde. Han sa att det inte fanns några grynnor där men gissa vad som dök upp precis framför oss. Fast han hann svänga undan när jag skrek åt honom och jag lovade att inte säga till madre eller padre.

Jag har 752845629635629 myggbett på benen och jag gillar det inte.

Min nya syssling Tea är bland det sötaste jag sett, fast Rebb ligger lite före.





//anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0