efter en evighet av väntan

här är jag iigen, inte riktigt frisk men på god väg. För dom som inte vet eller fattat så har jag varit sjuk med influensan. Inte ett dugg kul, trodde ett tag att jag skulle dö. Sportlovet går nog till plugg och vila tyvärr. Anna kom förbi med no-grejer så jag ska försöka plugga. Jag har gått ner massa i vikt så jag väger bara 44 kilo. Varför ska mat vara tillåtet när man är sjuk, jag är verkligen inte sugen på någonting. Bortskämd har man blivit också, massa glass i frysen. Anna smsade och sa att hon ville träffa mig innan hon åker iväg.

Idag var jag utomhus för första gången sen i lördags. Ganska skönt men jag vart sådär illamående och trodde ärligt jag skulle spy på konsum, USCH! Jaja nu måste jag äta lite, mamma tvingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0