back on track

nu är jag hemma sedan några dagar. har hunnit med att vara på möja några dagar och sånt.
malta var iallafall väldans kul och übervarmt, här hemma är det rätt trist och kallt.
igår fick jag den finfina idén att gå på bio så jag och min käre far träffades i stan, åt på pizza hut och såg den nya narniafilmen. den var faktiskt väldigt bra och hade en JÄTTEsnygg människa med.

på söndag är det gothia, det ska bli jättekul! efter det ska jag jobba i tre veckor på möja och kirra lite cash ;D hahah

något dåligt är att min kamera är trasig. apa.

idag har jag nog träning, på torsdag är det träningsmatch mot u-damerna och på lördag har vi lugn träning med fasta situationer, alltså hörnor och frisparkar och sånt.

adjöken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0