aj, aj, aj, aj

jag och katti ramlade med moppen. det var jätteläskigt och gjorde väldigt ont. vi åkte från lännerstabadet på en väldigt smal väg och i en kurva kom vi ut på gruset och där välde vi när jag svängde. jag vet inte riktigt vad som hände eller hur vi hamnade men som tur var landade vi inte under moppen iallafall. jag minns inte om vi landade på gruset eller på asfalten eller om vi landade bakom, bredvid eller framför moppen. jag kommer bara ihåg att jag gled på marken med hjälmen i marken och katti lite halvt på mig. som tur var hade jag visiret nedfällt, annars hade jag nog skrapat ansiktet.

när jag gör illa mig mår jag illa och känner hur allt blod försvinner från huvudet. så jag la mig ner på marken och bara bölade. för att det gjorde ont och för att jag kände mig så elak mot katti eftersom att hon också gjorde sig illa. hon var iallafall jättebra och tröstade mig och reste upp moppen och så. sen körde vi långsamt hem till henne.

jag skrapade upp min vänster, min högra armbåge, pyttelite vid vänstra höften och sen lite över högra knät där bara ett hudlager skrapades bort. på det vänstra knäet skrapade jag upp ganska mycket. sen bet jag mig i överläppen så att jag blödde där också. katti hade tur och skrapade 'bara' upp ena knäet. fast det var ändå ganska djupt och blödde en del.

kattis mamma var jättesnäll och tvättade mina sår och sen så ringde hon och katti förut och frågade hur det gick. jag blev iallafall hämtad av min morbror som för tillfället är hemma hos oss.

nu ska jag halta iväg och kurera mig, har ju match imorn! mot värmdö, muahahahahahahahaahah! :)

//anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0