countdown

hejhej. vi (speciellt filippa) suger på att uppdatera. igår var det skolavslutning, det tror jag inte att någon har missat. möjligtvis rebecka eftersom att hon är lite koko (och i turkiet). avslutningen sög, vi satt på golvet i gympasalen och alla trista uppträdde. sen fick vi våra betyg, jag kan lite blygsamt säga att mina var grymma. sen sa jag hejdå till min solärare som ska få barn, hon är typ världens bästa och det var väldigt sorgligt. sen sa jag hejdå till spanskaläraren också, hon är också väldigt bra. vi ska typ ha lite samarbete med hennes nya klass i bromma. de kommer vara åttor så men som filippa så smart sa; bara dom är snygga så.

sen lekte jag iallafall med KG, fillut och viktor. vi åkte på moppe ända bort till sickla, så nedrans läskigt. sen sussade vi hos katti. idag har jag vart hemma, min förkylning måste försvinna. jag har fått werthers och filmen troja av min morbror. ybersnällt.

här i skogen brinner det. eller det har iallafall brunnit. det är en massa brandbilar här och en helikopter flög fram och tillbaka och hämtade vatten i en ballong. jag tog några usla bilder när den var vid vattnet. det blåste en massa och det stänkte lite vatten på mig.

imorrn ska jag och katti skriva packlista till malta, vi åker liksom på typ torsdag! något komiskt är däremot att det just nu är varmare här hemma. typiskt. kommer sakna filippa som attan.



nu blev det långt, pusshej! //anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0