miss halfway

image126image127image128

Jag blir så sur på mig själv. Jag vet att jag borde plugga hemkunskap men jag gör en massa annat onödigt istället. Jag är sämst på hemkunskap och jag tycker att näringslära är tråkigt. Jag satt i fiket med filippa i min klass idag från halv elva till två. Fick en kokosboll, dricka och glass. Vi hade mer i kassan än vad vi skulle ha så vi snodde en varsin kokosboll till. Förresten så suger dagens väder. Var nästan soligt ett tag, men jag fattar inte varför det måste snöa. Korv. Fast jag märkte att det växer krokusar utanför vårat hus så jag var tvungen att ta en liten bild på dem och snön som var imorse.

pusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0