Vem vill shoppa med mig imorgon (torsdag) ?

Jag hoppas att du gör så gott du kan för du vill väl inte lämna stället som en väldtäktsman :D ?
peamusiken dunkar, haha första pressen.

Haha, länge sen jag skrev. Men helgen var mycket trevlig. Måndagen så hade vi vandringsdag och sen sov katti hos mig, myyyyyyys. Tisdag hade vi SO-dag och tunnelbane orientering. Jättekul med flickorna. Vi fick säkert 27/30 poäng. Idag hade vi NO-prov och det är väl en av förklaringarna till att jag itne skrivit så mycket. Det gick iaf skit och ja. Jag hatar NO! Fasen asså. Ja, nyss städade jag klart pappas bil. Tjänade en och en halv hundralapp. Det var knarppt jobbigt och gick på drygt en timma. Nu är jag rik kan jag säga. FRÅGA BELLUTT!

Haha hon vart väldans avundsjuk när jag talade om hur mycket. Hihi, stackars bella.

Imorgon åker Dennis till U.S.A, och på lördag så åker Rebecka (och bella) till Turkeeeeey. Ganska så sorgligt faktiskt. Komemr nog sakna dessa varelser. Dagarna härnäst då, torsdag, fredag, lördag och söndag.

Torsdag: Skola, Shoppa! :D , och sen hem och skriva lite på Engelskan och SO:n
Fredag: Skola, Picknick i centrala parken och sen blir det väl något mys. Sova HEMMA!
Lördag: Mysa med Berr innan hon lämnar mig med tigrarna. Grr. Sen ska kattis och min klass stå och hjälpa till på maraton, sen bärdet av hem till katti eller mig, blir säkert till katti för att sova lite. Vi slutar i stan klockan 22.00 eller senare så vi får väl se om anna hänkar ;).. Man kan alltid hoppas. Katti är ju så nedrans läskig att vara ensam med. Haha
Söndag: Vilodagen, ja någon som vill hitta på något kul? :) Jag är frivillig.

Nu ska jag bege mig till Uddaholm, haha alla geeks vet ;) ahah fattar ni? UDDAholm, där passar jag tihihi. :D
pusses

Kommentarer
Postat av: B'

Hahaha, jag är inte det minsta avundsjuk. jag har faktiskt mer än du,(a) tihihihihi, mycket mer än du. så det så (;

2008-05-28 @ 21:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0